Utkast: Aug. 13, 2010

Du för omkring ett år sedan


Road tjej medans jag jobbar

Du och en bästavän



Du som fotograf


Glad ko som gärna ville att jag skulle klappa hennes nyfödda kalv

Du för länge sedan


Jag och Tobbe dagen efter en julmiddag

En dag du minns


Dagen ambulansen fick komma och hämta Mattias, bland det värsta jag varit med om
En bild som väcker känslor



En plats du saknar


Slottet på Ökna, alltså Ökna

Någon du litar på



Någon du saknar


Louise <3 Det var faktiskt sjukt länge sen jag träffade henne

Någon du älskar



Någon som betyder mycket


They are my everything (förutom Oonagh då förlåt </3)

Någon du tycker är snäll



Något du vill ha

(Simone igen) Fast nu har jag en

Kommentarer
Postat av: Kate

<3 bilden. Älskar dig med! <3

2010-08-13 @ 13:56:36
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0