Vad jag tänker på just nu

Jag kan inte somna =/ vilket inte direkt förvånar mig. Alltid när jag ska upp tidigt så har jag jätte svårt att somna. Inte ens efter två korsordsomgångar somnade Jag, och då kom jag på jätte äsch skit samma. När jag har skrivit klart det här ska jag läsa lite konspirationsteorier. Jag kom och tänka på att när jag var liten tror jag att min kompis Annas storasyster hette Pernilla Hallberg. Det vore ju sätt coolt om ni visste vem det var eller är släkt med dem! Vilket leder in på att jag döpte en docka efter henne. Japp jag hade en docka som hette Pernilla. En annan sak som Kate sa som jag tyckte både var roligt och en bra idé var att hon skulle summera gårdagen genom att slå huvudet i tangentbordet. Bara tanken av det får mig att börja skratta just nu. Åh tänk om det är jätte jobbigt på Wheels och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig för kläder.. Jag borde haft min tröja här nu. Eller min Swithiod tröja det hade ju varit jätte bra.. Jag lär ju behöva en tjocktröja. När mobilen slocknar blir det helt kolsvart i rummet. Om jag hade vetat vart fleecetröjan är hade jag tagit den. Det är typ inte värt att sova nu ens.. Jag ska nog ha någon gammal arbetströja eller någons skräptröja. Så jag inte förstör någon fin. Jag har iaf bestämt mig för att jag ska ha min randiga Resteröds mössa. En bra bit på vägen! Åh nej vilken tur. Äh skit på er. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0