We both found what we were looking for

Den stora frågan är varför jag gick upp imorse.
Jag ber om ursäkt om ni dör av tristess och carefaces när ni läser det här.

¤ Jag missade den 1 timmes långa telefontiden på Stockholms Universitet idag
¤ Brahekliniken har stängt idag så jag kunde inte få tag på någon som kunde berätta när jag ska opereras imorgon
¤ Fick sedan reda på när jag ringde mamma att de ringt henne igår och berättat att jag inte ska opereras imorgon pga omfattningen så måste en kirurg göra det så nu måste jag vänta ett bra tag till antar jag
¤ Bygggubbarna var här i kanske 2 minuter sen gick dom, konstaterade att klockan var 14:00 sen satt de i bilen ett bra tag utanför innan de åkte
¤ Vi hade fortfarande inte fått svar från Hjortenbo
¤ Vi fick tillslut träningstiderna, de sög, hårt kolla Kates blogg för mer information
¤ Jag råkade glömma skriva att vi ska träna i Västertorpshallen i mailet till föräldrarna
¤ Jag åkte till Liljeholmen iförd Mjukisbyxor, smutsigt hår och glasögon. Ja jag träffade Isa, Calle och deras pappa Rickard. Isa skämdes så mycket över att jag sa hej till henne att hon gömde sig bakom Calle
¤ Jag tog tag i mig själv och skulle fixa boxen på mitt rum, allt gick jätte bra, tills den skulle börja söka efter kanaler automatiskt, då råkade jag trycka på OK en gång förmycket så nu är installationen klar utan kanaler så nu har jag en box men kan ändå inte titta på den
¤ Min favorit frystatårta fanns inte på Willys i Liljeholmen
¤ Åhléns finns inte i Liljeholmen
¤ Jag hittade en tjejs blogg som handlade om hennes ridning, hon har en Swarovski (Jag vet inte ens hur det stavas </3) ridhjälm, jag önskar att jag kunde köpa sånna åt mina kusiner, (själv tycker jag dom är fula), men min kusin ska få den hon önskar sig för 1500 värt
¤ Vi kommer bara spela en match per matchdag eftersom vi har en vakant i vår grupp. Jag kommer aldrig sluta vara bitter och tjura över det. VARFÖR?!

Jag har förträngt mycket av den här dagen


Snart kommer man bli glad igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0