3 dagar kvar till Eken

Har idag fått tillbaka en trasig mobil.
Ätit mat medans Kate tittat på ätandes glass.
"Flygit" på Kate citerandes "I feel like a unicorn draaaaged..." och där brukade Kate börja skratta förmycket så hon tappade mig, en gång höll jag på att slå ansiktet på vassa kanten på deras tvbänk.
Kates vän Dina var där också och jag skulle länka till hennes blogg om jag bara hade adressen (har letat som en **** nu och tröttnat).
Jag skulle få 10 kr av Kate för att hon tycker att jag är söt men de glömde jag hos henne.
Kate puttade på mig på spårvagnen för att hon ville att jag skulle åka hem.
Väl hemma hade jag inte fått pböter (Jag har blivit awesome) och ja somnade inte i bilen.
Sen har jag ätit lite och tittat på tv, då somnade jag.
Sen ville jag gå på promenad men det ville ingen annan.
Så jag har setat här och glott och hittat massa intressant.
Jag vill jätte gärna fixa naglarna, men det blir ju förstört dagen efter har vi märkt...
Nu måste jag kolla Kates blogg för hon verkar ha uppdaterat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0