Dan före studentdagen nr 1

Jag ska försöka ta mig till att fixa iordning hemsidorna till flicklagen så jag och Kate kan börja ha nått att roa oss med (eftersom vi har allt förmycket fritid) och nu kommer dessutom sommaren och då får vi roa oss med hemsidorna ist för att spela/coacha/träna osv handboll.
Men first things first, nu ska jag gå ut och titta lite på tv, vet inte varför känner bara att jag måste sola lite varje dag så kanske om typ 100 år slutar Kate reta mig.
Ska nämligen träffa henne sen för shopping, och jag måste få massor av idéer.
Har 3 komande studenter där jag måste ha med mig ordentliga presenter sen en student när det räcker med några nallar runt halsen.
IDÉ! Jag lägger upp bilder på studenterna så får ni ge mig förslag, bra bra.
Hejdå

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tycker du skulle skrivit något riktigt drastiskt i Kates blogg! ;)

2010-06-03 @ 19:00:16
URL: http://finest.se/September

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0