Donnatella

Idag körde jag på "hippie-stilen" som Louise så vackert kallar den, mittbena och ingen lugg, vande mig tillslut och Richie prata ju med mig så score!

Idag var jag och Kate i Skickla Köpkvarter!
Det va en upplevese i sig. Kom nu bajskorv! (just to be clear, we overheard that part! Det var en pappa som sa så till sin son)
Shit så ska jag också börja säga till tjejerna, eller?...
Sen fikade vi och gick en promenad som blev lite längre än va den behövde till Kates pappa.
Väl där fick vi skitgod mat av kates farmor, cred till henne!
Det var verkligen skit gott.
Sen ännu mera jordgubbar och en lite soggy efterrätt!
Så nu är jag beredd på att kräkas (pga av att jag har ätit massa god hemmalagad mat).
Om jag åker till Finland igen och inte hälsar på min ingifta släkt där så ska jag defenitivt åka till Kates farmor och farfar och äta mat där och titta på handboll med dem.
Sent på kvällen bad Ben snällt och vänligt om att få sova, tyvärr var han på dåligt humör jag hade nämligen skrivit ett kul brev åt honom.
Sen Åkte jag hem och Kate smartot glömde att man måste plinga på spårvagnen xD Det va inte lite epic när hon skojar och säger: Men hallå stanna! För hon tror att chauffören glömmer att stanna, problemet va ju bara att han inte tänkte stanna eftersom hon inte plinga, så Kate fick gå från Luma, men det gör inget för jag åt på Max igår!

Väl i Liljeholmen träffade jag Richie, så har man en stor brandmann bredvid sig känner man sig inte så rädd så det gick bra!
Han hade minsann vart på AC/DC, många hade vart där, kändes bra att man kunde känna sig hemma ist för om det typ hade vrt massa The Ark fans på tunnelbanan, DÅ hade jag vart rädd!

Läs gärna Kates blogg idag, jag har bloggrapeat henne.

Avslutningsvis vill jag lägga in en sång tillägnad Clara <3
De pratar lite i början men det är rätt kul, så ha tålamod ni kommer inte ångra att ni lyssnade!



Hade jag fortfarande kunnat sjunga hade jag sjungit den här för henne </3
May your soul rest in peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0