Höst

Japp det är höst, nu har vi haft sommaren (skönt att jag hann bränna mig iaf! pjuh).
Kan bli spännande med snö på Hultsfred, det är torrare på nått sätt.
Apropå det måste vi fixa ett tält... Förra året lät vi ju folk trasha vårt (filmen finns på facebook för nyfikna, jävligt kul film faktiskt).
Idag har det vart hel eftermiddag/kväll med Tusse-Liten (Linn), Anastasia (http://nasti.webblogg.se), och Sofie, även halvdag med Johanna.
Vi var på bio sen åkte vi till Sofie och spela UNO.
Jag är Charlotte.
Jag och Anastasia tog sällskap hem så nu sitter jag här.
Vi mår väl som vi förtjänar imorgon.

Det sötaste ni har sett:


Visst är det kul med bilder? Kanske ska börja med att lägga upp en varje dag... Då kanske någon tycker att det är intressant...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0