It's been a looooooooong promenad

Rätt seg tråkig dag.
Har dock städat endel och packat ner alla matchtröjor som ska med till Eken och försökt klura på vilka tröjor de som inte va med på Järnvägen ska ha.
Och ni som inte sett vår trunk tänker väl att organisera några tröjor inte ska vara så svårt, men det är det.
Tungt som fan blir det också, och imorgon ska va överbelamra med bollar också.
JÄTTE kul att bära den <3 verkligen.

Hursomhelst.
På kvällen åkte jag till Örby för Kate skulle vara nyttig och jag lite nyttig.
Fast det började med att jag vinkade åt fel tjej sa hej till Pernilla och hade ner någons jacka på golvet.
Sen gav jag en kexchoklad till Steffi för hon såg hungrig ut.
Sen gick jag och Kate ut på en jätte lång promenad.
Så bor du i Älvsjö så har jag gått förbi dig idag!
Hej hej.
Sen tog jag bussen hem (tänka sig det är jätte lätt att ta sig från mig till Kate med bussen typ 10 min)
Sen när jag kom fram så var jag jätte sugen på cola men eftersom jag hade varit lite nyttig så tog jag juice ist, det var inte gott så jag har fortfarande kvar och är fortfarande jätte sugen på cola så nu måste jag försöka sova bort det.
Dessutom jag upp 7 imorgon och har en fullspäckad dag som tyvärr inte kommer innehålla målvaktsträning med 95orna :(
Vilket suger för jag såg verkligen jätte mycket fram emot det.
Det blir den vanliga handbollsträningen med tjejerna.
Lite skratt och mycket gråt (typ som med 95orna iof).
<3 imorgon.

Förresten så överväger Kate att hon Louise och jag, vi kan säkert få med Simone också, att vi ska fixa brittiska medborgarskap och spela med Englandslandslag under OS, bara så ni inte blir förvånade när ni ser oss där.
Jag tycker förresten hela Swithiod kan joina (alltså typ 3 spelare till.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0