Katarinas blogg

Är nu påväg att gå och lägga mig alldeles försent som vanligt!
STUDENTEN IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!
Tagga till nu för fan det kommer bli awesome!

Men just nu är mina cravings Katarinas blogg... men kommer inte håg mer än aikatar sen tog det stopp.
Har chansat några gånger men orka inte mer.
Sen kollade jag upp det inlågget hon skrev sist i Kates blogg men inget ord där, sen leta jag upp kommentaren hon skrev här (Tack Katarina) men inget ord där heller.
Men just nu slog det mig att Kate har länkat henne på sidan.
Så nu ska jag läsa Katarinas blogg sen försöka sova för en tidig start imorgon.
Idag har varit perfekt med Kate.
Eller okej några fails men inte mycket!
Tack Kate.

Kommentarer
Postat av: Kate

Tack själv! :D

2010-06-11 @ 11:37:50
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0