Liljeholmen

Jag går av tunnelbanan mot Ropsten för att byta till Fruängen medans några studenter (endast killar) går på.
Det första man tänker är ju: happ här är nya Refisboys då!
En säger: Vilket datum är det idag? (Jävligt inteligent fråga med tanke på att han borde veta vilket datum han tar studenten).
Sen känner man hur dom luktar.
"Ja de luktar ju iaf som att de skulle kunna komma från Refis"

Oh snap!

Tänk att det var 2 år sen nu.

På onsdag är det Simones tur.
Hon ska ge mig en karta så jag inte går fel.
Vet fortfarande inte vad hon ska få i studentpresent så nu lägger jag upp bilderna.

Kandidat nr. 1:
Oden min 19åriga kusin som spelar säckpipa, har gåt barn och fritid på Didaktus tror jag.
 strålande bild! uppenbarligen den i randigt det andra är Moster-Jenny

Kandidat nr. 2:
Simone 18 år, Tobias äldsta syster som gillar Findus, och musik, och svart och vill ha ett patronbälte i present.
Kates beskrivning: Ja men vad gillar Simone egentligen? Döden?...
 När Simone och Cayenne <3 när hon fyllde 18 år

Sen tar även dessa studenten:
 Danne och  Matte
 Barnet
 Isak/Bajsak/Irak (Kärt barn har många namn?)
 Och Sofi såklart <3 Ska hitta det sötaste djuret åt henne. She deserves the best

Hjälp mig med idéer NU!

Kommentarer
Postat av: Kate

Kommentar

2010-06-05 @ 11:25:15
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Misha

Hahahaha! Älskar Kates (Kate's?? Hur skriver man? :P) kommentar <3 Haha, så klockren typ!

2010-06-05 @ 17:52:32
URL: http://mishagoesbig.blogg.se/
Postat av: Kate

Något man föds med, kan inte hjälpa hur klockren jag är (a)

2010-06-05 @ 19:03:23
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0