Måndag

Skulle fixa myskväll.
Bestämde att jag även skulle poppa popcorn och smälta choklad över.
Först får jag skäll för att jag inte står och glor på popcornen, det står faktiskt 4 minuter på påsen!
Men iaf ja dom blev brända och jag blev mindre glad och orkade inte ta fram munkarna.
Så jag sätter på te och börjar smälta choklad vilket tar en evighet.
Ännu mera skäll och jag orkar inte bry mig om någon annan så jag tar fam cola åt mig själv, när jag hällt upp klart öppnar jag micron och möts av rök.
Ja micrvågsugnen är en helvetesmaskin.
Det skulle bli en bra kväll med en av världens bästa filmer; Sweeney Todd.
Nu sitter jag här och är jätte ledsen och inget att göra.
</3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0