Onsdag

Nu har det blivit tyst i huset, eller typ rättare sagt ett område av 1 km i omkrets, för första gången sen tidigt imorse.
Jag gick tom frivilligt ut och åt mellis i solen!
Så illa var det.
Att vakna av att det låter som om man är mitt i en bergsprängning eller nått och hela sängen skakar är inget jag rekomenderar! Och det va inte heller sånna där små roliga skakningar i sängen som när man bodde i Tystberga och hela lägenheten börja gunga när tåget åkte förbi (vilket va mycket märkligt eftersom vi bodde högst upp ganska långt ifrån spåret), utan hela huvudet vibrerade och jag försökte att lägga en kudde över huvudet (vilket brukar va jävligt värdelöst) och tillslut tog jag tom öronproppar men det var lönlöst.
Så jag hoppas Felicia sköter sig på träningen iadg annars kommer jag typ skrika halsen av mig på henne.

Eftersom någon snodde min andra mellismacka så ska jag sätta mig ute och titta på tv och njuta av tystnaden innan jag gör mig iordning för träningen.
Fika borde jag hinna med också, om jag inte sparar det till ikväll? fast det låter dumt, måste göra mig själv lite glad nu.


Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Nya konsertbilder är uppe nu, och en fototävling kommer sen som du MÅSTE vara med i haha ♥

2010-06-03 @ 13:06:28
URL: http://caroflina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0