RIP Swithiod F-95

Ni anar inte vilken bra dag det har varit!
Trots att den startade dåligt och inte va så bra i bilköerna men annars.
Först vaknade jag rätt tidigt för vi skulle vara på MQ halv 9 så köptes det två tröjor där, INGET av mig känns konstigt men även typ skönt.
Gick även till bajs phonehouse som kan göra något ofint, de kunde inte hjälpa mig med min mobil, ni är värre människor än Eddie är på att leta nycklar.
Sen gick jag och bytte <3 orangeabollen, och gissa va snäll jag var?
Jag köper en ny fin nästan helt ren gul lysande boll åt 95orna, synd att ingen av de läser här och blir glada. Sofia har den i sin väska för intresserade.
Sen åkte vi hem och sen kom mormor så skulle vi åka till Vällingby men nej nej då kommer vår gamla granne och är här i evigheter så vi blev jätte sena.
Så det blev en kort sväng i Vällingby men jag hann äta en god ceasarsallad och köpa en cool tshirt och tre par röda trosor med svart spets!

Sen satte vi oss i köerna och jag började svettas för jag visste att Kate skulle vara i hallen vilken sekund som helst och jag ville sätta mig och skrika för det.
Sen joina Lollo oss.
Vi fyllde vattenflaskor och gick ut till gräset där vi bara hann vara en kort stund innan Steffi Ben och Charlotte kom.
Sen kom några till och Steffi och Ella gick och hämta bollar så länge att jag trodde att de blev kidnappade.
Sen tränade vi med dom.
Jag stog i mål, vilken lycka.
Jag ville aldrig att våra tjejer skulle komma, jag ville bara fortsätta att träna och aldrig sluta, förns kanske solen gick ner och det börja regna. Men bara kanske.
Sen såg jag att Kate fick ont :( Då fick jag ont i hjärtat.

Tyvärr så kom ju våra tjejer (jag hann dock undra om de också blivit kidnappade med Louise på vägen för det tog evigheter)
Louise började värma upp med dom medans jag och Kate fortsatte med 95orna.
Louise fick de att rulla i gräset vilket ledde till att Amanda rullade i brännnässlor och blev helt uppsvälld så jag var tvungen att hälla vatten på henne med jämna mellanrum under träningen, dock gav hon aldrig upp! Duktiga Amanda.
Sen var 95ornas träning slut och de börja diskutera om de hade en pump <3 dom som är typ det ända laget med pump.
Steffi och Ella är alltså lika bra på att leta som personalen i Västertorpshallen.
Jag berätta för dem att de faktiskt hade en pump så de bad mig ta med pump och en burk vax till Eken, visst sa jag.
Jag svek dem :'(
Jag har bara pumpen, jag letade och letade efter vax, så länge att Louise hann skrika på mig upprepade gånger.
Så morgondagens uppdrag med lite annat är att hitta en burk vax, kan bli svårare än ni tror.
Tjejerna var duktiga idag och Kate var duktig och promenerade hem medans jag och Louise gick till hallen, vad som hände där vet ni.
Sen förmodligen för att kompensera för att jag hade vart duktig och tränat så köpte vi en glass som vi delade på och varsin läsk.
Jag är en idiot.
Sen satt det värsta kärringen i spärren som jag började bråka som fan med.
Hon borde dö.
Verkligen och jag gillar inte acceskort.
Underbart förresten att alla prata om vilken färg de hade på acesskorten och visade upp dom idag, efter mitt så var tyvärr Mollies fulast.
Jag lekte förresten Laila idag och tog några bilder, inte så bra men jag och Kate lägger upp dem på facebook så ni får se.

Jag älskar den som läst hela det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0