Sjörövarfabbe på tyska

Kanske är det bäst att jag skriver en bok om mitt vilda svenne liv innan jag blir Kihlen i Snook?
Men tills dess försöker jag söka Kihlen, och han finns på ett disco där Axe blandas med rök från rökmaskinen.

Kate dansa som Michael Jackson, Kate var kung på att spela kula

Jag är mer för transformers nu.
Vi palla äpplen, handen på rumpan och BMX, räknade pengar i bugg, hustlade cash och samlade burkar

Cilla vila i frid vi kanske syns i vårt nästa liv

Jag var kär i Kim och svenska rim blev jätteinne

Sköt med ärtor rände runt och pantade tomburkar och började högstadiet med massa pantade bonnlurkar
Blandade en häxa och mixa med juice i läsken
Lukta på långfingret och somna in i ett tält vid Hultsfreds strand

Kate har läst min blogg.

J.C.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0