Spriten rädda mig från sporten trallala woho! Spriten rädda mig från sporten idag

Blandade känslor om kvällen.
Men mest var det roligt.
Nu har även spelschemat för Eken kommit upp, tyvärr på söndag och inte på lördag som det stod men det känns bra.
ha ha åt tiderna iaf.

Sen vill jag be om ursäkt för att jag inte är normal som Kate sa.
Förlåt för att Louise är mitt lilla hjärta.
Jag ska försöka sluta älska henne, men tyvärr har jag lovat att jag aldrig ska sluta älska henne.
I hope you have all you dreamed of.

Hush little baby don't say a word, daddy's gonna love you and we wont let you get hurt.
You are as real to us as any newborn child whether you are here with us or far far away.
And far away or here with us we wouldn't let you hurt, so hush little baby don't you cry.
<3

Senare idag kommer jag väl må som vi förtjänar. rip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0