The girls night out. Nästan som Power Puff Pinglorna

Vaknade tidigt imorse och blev tillfrågad om jag ville vara frukostsällskap, det var jag, halvt död bara stirrandes på termometern som visade att det var över 40 grader ute.
Lyckades sedan tillslut somna om och sova tills 1 då några bygggubbar stod och ringde på dörren, jag trodde det var Kate och fick lite panik.
Panik borde jag ha ändå för Kate kommer hit om 1½ timme och jag har MASSOR att göra.
Tur att det inte är fint väder ute längre.
Så jag borde gå och stressa ist för att sitta här.
Har hällt i mig ett glas yoghurt.
Sen senare ska vi träffa Louise och gå på massor av bio.
Sen åker alla tre hit igen :)
It will be awesome och alla kameror måste vara med, så glöm nu inte Niklas.

Sen vill jag skänka en tanke till Gammelfarmor Carlsson <3
Hoppas hon blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0