Än så är det långt till 7an 8an och 9an

Okej nu får jag ännu mer tecken på att jag ska bli rörmokare.
Jag och Super Mario och Lugi, hur bra som helst!
Feel free too göra tvspel av mig.
Nu ska jag verkligen sova, har massor att göra imorgon, men vad gör jag inte för Louise liksom? Och Kate för den delen också. Och imorgon ska jag göra allt jag kan för dom.
Känner mig väldigt modig.
Desperate var hur kul som helst, jag grät dock också. Men ändå, det är långt till nästa tisdag!
Men imorgon är det onsdag, bästa dagen på veckan enligt mig.
Vem bryr sig att det är 30 seconds to mars konsert imrgon när det är handbollsträning och man ändå kommer se/höra dem i sommar? Inte jag iaf.
Jag hade väl inte så mycket mer jag ville medela er två.
Jag önskar faktiskt lite extra att jag får jobb imorgon, men det är bara jag som är feg.
Åh nu fick jag en strålande idé!
SANNE CARLSSON! aka mosteroster.
Kontakta mig snarast, helst via sms annars tror jag att det är jobbet som ringer.
För eftersom du vet vad så kan du förlja med mig imorgon! Vill inte smsa nu utifall du sover för ovanlighetensskull.
Så hör av dig så fort du ser detta, skriver även på facebook, då får du ju mail och grejer.
Strålande.
Godnatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0