Fjärilen

Såg just lite på Hollywood fruar, snacka om fail, "frun" satt vid sin dator (uppenbarligen en mac dator vilket man såg både på själva datorn och även på laddaren som låg bredvid) men dom hade censurerat "äpplet" som är på baksidan av skärmen, grejen va bara att hennes bord var nästan som en spegel så man såg spegelbilden av äpplet i bordet, bra jobbat tv3! Var det verkligen värt jobbet? VAR DET DET?

Fail nummer 2: Tobbe söp bort sin pinne igår! evil laugh x 1000.

Det va nått mer jag skulle skriva men jag är hungrig svettig har träningsvärk och funderar på att ringa mamma och fråga vart hon är.

Men lika glad för det är jag, men gladast var jag nog igår!

Kommentarer
Postat av: Misha

Haha :P

2010-03-28 @ 20:14:35
URL: http://mishagoesbig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0