Handboll Kate och Jennifer, ingen bra kombination.

Eller så är det världens jävla bästa kombination.
Önskar att jag hade kvar glädjen, ingen har ens sagt: When the drugs don't work you get high on life till mig.
Idag blev jag hög på livet, hade velat stanna i det där glädjeruset precis efter matchen.
Varför kunde jag inte fått dött, jag sa ju att jag skulle dött lycklig, HALLÅ?!
Jag skriver om matchen när jag kan känna glädje över den igen, nu ramlade Kate just av stolen.
Fick en ny jacka idag också, woho?
Mitt älskade Djurgården förlorade idag :'(
Men jag menar mitt älskade Swithiod vann, och vad mer kunde jag begära? Jag tänkte att det gör inget om Djurgården inte vinner för 95orna vann idag.
Och som dom vann!
Nu börjar vi tagga till nästa träning, tänker på matchen och försöker se lika glad ut som då, innan smörandet för 95orna börjar igen.
Taggar till nästa helg.
För då jävlar är det en riktig handbolls helg, massor av matcher och födelsedagar att se fram emot!
Jag kommer spy på tjejerna på söndag.
Och ett steg närmare cupen är vi.
Och lagkassa har vi.
"Jag är här nu, allt ska bli bra igen"
Typ, fast det blir det aldrig.
Jag saknar er <3

Kommentarer
Postat av: Sanne www.mishagoesbig.blogg.se

Det är 29 omgångar kvar.. våra lag kommer igen!

2010-03-15 @ 14:28:59
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0