Jag har bokat ett hotellrum idag, grattis Jennifer

Ironin flödar idag.
Jag berättade ju för några dagar sedan att Gnestas F-95or kommer till Järnvägen cup dit jag och Kate ska för att döda.
Idag hade de uppdaterat listan på anmälda lag (nu står även vi med, woho)
Och när jag läser igenom den ser jag att Spårvägen nu har anmält sig, good for them tänker jag och ser att de bara anmält ett lag, jag scrollar sakta upp och vilket lag är det inte? Av ALLA lag de ändå har, JO Spårvägen F-95 som Swithiod vann över i söndags, de som inte anmält till handbollsförbundet om resultatet. Jag vill slå dom hårt, jätte hårt. Men det som kan bli kul är att se Gnesta mosas av deras jätte spelare, och att Kate kommer va brunare än hon jätte fejkt bruna i deras lag HA!
Nu ska jag återgå till att fixa för cupen och kanske göra nått annat.
Vet inte jag har så himla kul :)

Kommentarer
Postat av: Sanne www.mishagoesbig.blogg.se

Kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar kommenterar

2010-03-16 @ 21:11:14
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Kate

HAHAHHAAH ALLA SKRIVER PÅ DIN BLOGG: kommentarerkommentarerkommentarerkommentarerkommentarervvvvkommentarerkommentarerkommentarerkommentarerkommentarer

stackare

2010-03-16 @ 21:49:51
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0