L E Friberg <3

Jag vill ge dig allt och lite till.

Nu är jag ensam igen i mitt patetis... nej vänta jag är bara ensam för alla har gått, tyvärr hann jag bara träffa folk jätet kort stund plus att maten var sluta när jag kom hem så det här har defenitivt varit en bantardag.
Träningen gick jätte bra! Och på utvärderingen sa flera att hela träningen var rolig.
Till nästa vecka ska jag dock skriva en längre träning som börjar redan kl 17:30 eftersom dagens träning hade jag skrivit så den skulle räcka i en timme eftersom Louise och jag har haft bristande komunikation den senaste tiden.
Idag hade jag lust att ta tag i Blendas huvud och slå det i ett bord, som tur va hade vi inget bord.
Tur för Kate att hon inte va där, med tanke på att hon inte gillar Blenda i vanliga fall :P
Tyvärr så har min anteckningsbok, penna, ett paket kakor mm försvunnit från vår stol i hallen så om någon har det så kom tillbaka med det till receptionen på plan 1.

Elina, Sonia och Olle kom hit också! Det är lika roligt som vanligt och jag ska dit på måndag och gå tipspromenad :D
Det roliga va att man fick massa inside info om herr Sannadalsmålvakt.
Väldigt kul, synd bara att han inte verkar komma och hälsa på på Apelvägen så ofta :P
Nu borde jag verkligen vara tyst.
Men han är så jävla rolig.

Nu ska jag väl titta lite på desperate.
Känner mig fruktansvärt rastlös.
Har bokat mitt och Kates lyxiga rum till cupen också.
Fan va nice, och 4 turneringar ska vi spela innan sommaren! :D
25/4 tränings turnering inför Sporrong
8-9 Maj Sporrong Cup
28-20 Maj Järnvägen Cup
18-21 Juni EKEN Cup :D dock tror jag bara vi spelar 19-20 men ändå.
Sen börjar sommaren påriktigt.
Bara att fråga vart vi spelar om ni vill komma och titta ^^ Sporrong är den roligaste helgen på hela året och både jag Louise och jag tror Kate också är där, gäller även Järnvägen men den är i Hallsberg så :P
Så på med fotbollsskorna och röja runt i leran tills det blir sommarlov.
Åh det är skitlångt tills på onsdag :(

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag är hemma som vanligt på lördag, om jag är frisk och orkar åka :P Om jag ser spelarna så ska de få feta smällar allihop!

2010-04-01 @ 14:37:18
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0