Ostmacka

Kunde inte somna inatt, låg typ bara och va deppig över handbollsgrejer.
Sen flyttade jag hem till Kate inatt!
Det va roligt, och så gjorde jag en ostmacka :)
Idag har verkligen sugit, har typ bara överöst Kates blogg med kommentarer och nu har jag typ huvudvärk, men imorgon är det desperate och i övermorgon är det äntligen träning igen.
oh jag har fyllt i anmälan till cupen :) we are so going down.
Kanske dags att reta Louise lite, vet bara inte för vad.
Imorgon ska jag ringa Scandic! Duktiga jag

Kommentarer
Postat av: Sanne www.mishagoesbig.blogg.se

Du är så duktig på att kommentera - me like!

2010-03-08 @ 23:57:04
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0