Söndag

Nu har jag kommit hem till mamma efter några timmar med Kate.
Och jag är helt slut, inte för att vi varken tränade, tittade på match eller spelade.
Men tränade magmusklerna gjorde vi.
Och jag fick öva mina krypskills, vilket ledde till att jag fick lite panik pga av klaustrofobi, men det gick bra.
och den orangea "väskan" <3
Hur som helst lyckades vi med det vi skulle göra, så nu har vi två set matchtröjor, de ena fulare än de andra men vi gillart.
Nu ska jag typ bara kolla vilka nummer på tröjor jag har hemma sen typ sova framför tven.
Godnatt och glöm inte parlamentet ikväll.

Och den som tagit Kates tröja ge genast tillbaka den.

Kommentarer
Postat av: Kate

Ja, ro hit med tröjan!

2010-03-08 @ 22:04:46
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0