Swithiod

Jag kom just på att jag faktiskt har en bild på Kate!
En väldigt söt på henne och Mollie.
Jag blir nästan kär i dem när jag ser den bilden.
Mollie och Kate dom är goda vänner fasten lite olika, dom tycker om samma saker men en sak har dom gemensamt. MOLLIE!
Vilken fin sång jag skrev.
En vacker dag kommer jag titta på den bilden och gråta och minnas tillbaka.
Minnas Kates tofs på huvudet.
m. Jag kommer sakna Mollie och Kate, vilken tur att jag har deras nummer, fast Mollie svarar ju inte när man ringer.
Låt den sista tiden bli den bästa för dom.

Kommentarer
Postat av: Kate

Jag vet att det kliar i dina fingrar att lägga upp den bilden, go ahead. I'm not afraid anymore..

2010-03-07 @ 02:07:22
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0