Typ det jag alltid pratar om hej

Det här är direktriktat till Kate.
Eftersom Kate är diplomansvarig i den tävlingen vi har börjat med så prata jag och Louise om Isa idag.
Isa är min solstråle, hon är alltid glad, ler och lyssnar när man pratar med henne, hon kämpar och försöker och stör aldrig eller kommer med dumma onödiga kommentarer.
Därför bestämde vi: Isabella Nyström ska bli årets spelare, helt klart! Så två diplom till henne.
Sen har jag även söta bilder på några som du kan lägga in i diplomen sen lär det ju bli endel på cupERNA vi åker på (ja vi ska nu spela två cuper förutom Eken). Eken har vi knappt tänkt på känns det som. Men snart börjar sommaren också för den kommer starta med Eken, solsken eller inte.
Det va typ det jag ville säga, bra träning idag och Blenda har varit jätte söt hela dagen ^^ tillskillnad från Joannas jobbiga småsyskon.
Och ALLA var där, 14 pers och ändå skit bra kul träning som gick alldeles för fort.
Och 3 hotellrum bokade.
Och Steffi vår kämpes operation gick bra :)

Pengar rullar nästan in som dom ska nu, det går nästan bra nu.

Kommentarer
Postat av: Misha

Jag suger på att uppdatera.. det är tråkigt.. men det är även tråkigt att inte du uppdaterat :P

2010-03-21 @ 19:16:45
Postat av: Misha

Jag vill att Louise börjar blogga igen!!!!

2010-03-22 @ 00:47:04
URL: http://mishagoesbig.blogg.se/
Postat av: Misha

Men åhhhh vad tråkig hon är :'(

2010-03-22 @ 19:00:28
URL: http://mishagoesbig.blogg.se/
Postat av: Kate

Wow! Ny teckensnitt på rubriken!

2010-03-22 @ 22:53:56
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0