Du kan inte ge upp utan en kamp

Vad har du för TV-kanaler?
Alla förutom de man vill ha, finns så många kanaler man vill ha nuförtiden som kostar massa pengar!

Har du åkt moped någon gång?
Ja också bakom föraren, har dock kört flakmoppe som en Gud räknas det?

Har du busringt någon gång?
oh ja, shit så ringde dom tillbaka och skällde på Michaela Johanssons föräldrar... Denna vana forsatte iof ända upp i gymnasiet då vi sjukanmälde folk på skoj.

Har du fått felparkeringsböter?
Ja men säg inget till min mamma, fy fan vilken jävla dag.

Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Om jag skulle vilja ta livet av mig på det sättet ja

Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
US and A

Vilken är din favorit bland tecknade serier?
South Park

Kan du alla orden i nationalsången?
JA för NÅGON (nämner inga namn hon brukar känna sig träffad ändå) tvingade mig att sjunga den på en handbollsmatch för att vi förmodligen inte skulle lyckas få Ella att sjunga den, Ella är ju sötare en sån som får sjunga nationalsången. Hursom helst tränade jag på den en vecka sen när matchdagen kom så blev allt kaos och nyckelletande och overaller och tränare och förlite spelare och övertalning som inte lyckades så sången glömdes helt bort.

Badkar eller duschkabin?
Dum fråga!

Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Harry Potter och halvblodsprinsen! Mest för att jag såg den med Louise <3 men ändå. Dessutom den ända filmen jag sett senaste månaden? om vi nu menar sånna filmer, jag har ju sett typ heminspelade filmer oj det där lät fel. Nej jag spelar inte in hemmagjorda porrfilmer som den där konstiga familjen som är med i ett avsnitt på Desperate.

Chips eller popcorn?
Baconsnacks!

Vilken färg på läppstift använder du?
Jag har ca 100 läppstift, utan dem känner jag mig naken, exposed.
Tyvärr har de slutat tillverka mitt favorit läppstift! :'( Katt-a-strof! Så idag ska jag ut och leta ett nytt, med min kompis Linn som inte finns.

Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin! Äpplejuice (som det faktiskt stavas) är så jävla äckligt! USCH

Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Louise! Vi blev bjudna på tacobar :) Det var mysigt och jag ljuger för jag åt i torsdags middag ute med Linn så det va mer nydligen. Då åt jag friterad kycklig, lis, sallad, rosa sås och sötsur sås :)
Men om ni skulle fråga Louise så skulle hennes svar vara att jag senast åt ute med henne eftersom Linn inte finns.

Favoritchoklad?
Helnöt för det är lättare att stava än den andra som börjar på s

När röstade du senast?
öh gjorde en musikundersökning men det kanske inte är att rösta... lets see jag röstade iof också på Kate i den där tävlingen :P

När åt du en hemodlad tomat sist?
Några år sen since jag har blivit allergiskt mot tomater igen

Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej, varför tror du att vi åker på järnvägen?
Förresten vi kommer så kicka ass på eken kom jag på, tagga till nu.

Klarar du att tanka själv?
Ja, men tankar av ovana bilar förmycket, ja man kan göra det. Men har man vanan inne från traktorer är det svårt att ändra sig.

Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nej, handlade dock från Discshop i början av året! Finns bevis på internet om ni inte tror mig

Pepsi eller Coca Cola?
Coca cola för fan!

Vad var det senaste du handlade?
En remsa --'
Annars en biobiljett och popcorn och cola

Har du kräkts offentligt?
Ja alldeles för många gånger, obs inte för att jag druckit förmycket! Det har aldrig hänt. bara så vi vet vart vi har varandra

Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Pröva att gå förbi så ska jag titta

Har du ringt något betalnummer?
Ja

Kan man vara vän med sitt ex?
Tydligen inte

När besökte du ett sjukhus senast?
Inte så länge sen, fan shit det är över ett år typ ett och ett halvt år sen jag blev hämtad med ambulans sist... trodde det va i höstas.. som sagt stanna tiden tack.
Men jag har tyvärr vart på sjukhus efter det. Väntar bara på den dagen jag måste åka till sjukan med någon av ungarna

Hade du mycket hår som liten bebis?
Nej, jag var FET glänsande och inget hår

Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Jag tog bort den innan jag åkte till Skottland men innan dess var det bara tyst för jag gillar inte att spela in meddelanden, som alla som ringde mig förr minns från tre tiden

Vad har du i din väska?
Droger sprutor och en kniv!
Men nej va vet jag jag använder typ aldrig väska... juste det jag har i väskan är regelverket till järnväden cup!
Lite skillnad från det andra xD

Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ber en bön för att Swithiod F-95 ska vinna sin nästa match även en för Louise och F-00-02 orna. Dock har jag slutat med detta.

Vad är du tacksam för idag?
Att jag vågade skriva till Kate och gå på matchen, se den underbara matchen när Swithiod krossade Spårvägen.
Att mitt lilla hjärta Louise finns lever och spelar bra handboll. Och att MammaPernilla och PappaHåkan är världens bästa.
Jag verkar ha mitt tacktal när jag vinner en oscar klart? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0