Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit

Bilder är alltid kul!




Ja jag vet, what's up med ROSA skor?
Ja dom är fula (dock är dom roliga att klappa på...)
Men när jag satte på mig dom var det som att skorna var gjorda för mig, för nej de var absolut inte snyggast (skulle aldrig vart ett par skor jag såg och tänkte åh dom jag vill jag ha och be om en storlek) och de var inte billigast men dom va fan skönast.
Men jag ångrar lite att jag inte tog dom fula skorna, bara en känsla sådär.
Man jag gillar dom! Och vet ni vad? Att om jag springer fort och ler är det ingen som ser att jag är ful.
Och jävlar va jag ska springa fort.



Det roligaste du vart med om!

(...om du är jag, Sannadalspelare eller Huddingespelare eller bara har samma sjuka humor som oss och har funderat på va man kan göra förutom att spela handboll...)
All heder till Sannadalmålvakter den här helgen, får jag vara kompis med dom? Pretty please. Dom lever ju min dröm. Får jag ligga med dom?

Men närmast hjärtat står det ändå LF och DIF skrivet.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Mitt hjärta står närmast AIK.. och tänka sig, ibland ligger jag på AIK...

ähm okej, där gick jag för långt... ber om ursäkt..

over and out.

2010-03-29 @ 01:26:34
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Lenita

äh de var väl inte fula =) förresten, härlig blogg =) grönt är snyggt=))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0