Malmö, tvillingar, Louise, Maja och lösenordsskyddad blogg

Idag gick mina älskade skor sönder som har vart med mig sen hösten 2008!
Men okej de har haft ett bra liv, har ju gått med de hözt wither vårr och såmar.
Det var deras tur att få vila nu.
ANYWHO jag fick alltså åka och panikköpa ett par nya skor som blev rejäla Salomonkängor.
Jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så tom personalen undrade vad jag höll på med.
Men att börja klockan 7 för att sen jobba tills 14 då man ska barnvakta tvillingarna och se till att de får mat och grejer, mhm but what to do man kan inget annat än älska dem. De andra tvillingarna är pretty awesome också, eller iaf Elin.
Men det var bara en parantes, efter skoköpet så skulle jag gå till Intersport för att kolla om de hade fått in de blåa vattenflaskorna än, vilket de inte hade.
Där träffade vi såklart min gamle vän Stella och mamma såg till att hon fick sälja en jacka till mig, den är ful och jag undrar hur jag ska kunna lämna tillbaka den utan att Stella märker.
Så om jag inte är ute på ett tag så vet ni varför!



Maks 9 år beskrev henne som fett korkad. right on?
Han var mindre road att sitta i korridoren än Linus, han klarade sig så bra själv att jag somnade.
Mellis och allt fick de. Ja lite slös på arbetskraft, men så är det.
Så glad som Linus var och så rolig som Maks var så var det värt, han har lite humor kisen.

Kommentarer
Postat av: Sanne

Ingen kommenterar i mina bloggar :(

2010-11-18 @ 02:35:02
Postat av: Misha

Jag gjorde "ny" design på min ena blogg.. men vet inte hur det ser ut på andras datorer :S ser flummigt ut nu I know.. men klockan e mkt.. ska kolla hur det ser ut på en annan dator.. så får kanske göra om skiten sen..

2010-11-23 @ 01:51:15
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Misha

Uppdatera Jennifer :D

2010-11-23 @ 23:35:52
URL: http://thesoulofthesun.blogg.se/
Postat av: Misha

UPPDATERA! <3

2011-02-18 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0