Awesomeness

Idag solade Jocke, han är vit, jätte vit, jag har bevis på mina kläder.
Så han kanske känner sig lite utanför så han gjorde ett tappert försök att smälta in.
Vad fick han nu detta ifrån?
Jo hans kära husse Robin Mimmi Nilsson har tydligen haft sina egna idéer i sina dar.
Robin ville ha bruna ögon när han var liten, inte för att han har isblå ögon eller nått de är rätt mörka, men lite mörkare skulle det tydligen vara.
Så vad gjorde han? Jo solade ögonen.
Han låg där i solen med öppna ögon.
Sofie påstår att hon ser sämre än honom och hon har minsann inte solat några ögon, men jag tvivlar på att någon av dem ser särskilt bra egentligen.

Jag dog och har inte kommit över det än.



Praktiskt att bara behöva lägga upp en bild.
Jocke och ägare på bild.
Sen är ju jag med men om du går fort och jag ler så märker du inte att jag är ful.
Dessutom är Jocke min snart. HA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0