Ja hade skrivit ett kul inlägg

Men ja kattjäveln raderade allt.

Det här kommer inte ens bli kul men iaf.

Då börjar vi om.

Rubriken var Sverige.

Jag vill inte prata om fotbollen.
Jag gick typ förbi och kisade medans de log, för då märktes det inte att de är fula
Ja förutom Kim då men han kan ju inte göra något fel.

Något jag däremot tittade på var Sveriges skönaste familjer.
What's up with that?!
Det verkar ju iaf vara inne att följa folk som kan tänkas vara underhållande.
1. Vad heter de egentligen?
2. Rufus pratar irriterande, typ som Jonas bara att Jonas inte skulle säga sakerna Rufus sa.
3. Vad hette Rufus bror nu igen? Vem var lat vid hans födsel liksom?
4. Vad ger de människorna att äta egentligen? Alla verkar ju som höghus.
5. Undra om Sofie känner familjen Durmaz?

Jag hade mer att säga men det har jag glömt.


Grattis på födelsedagen Bajsak.
oj det var visst igår.
Har ingen koll på datumen, tur att jag skrev på rätt dag iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0