Tisdag IGEN

Det känns som det är tisdag hela tiden...
Tisdag=skola.
Och jag är lika usel på att gå i skolan som André är som hamsterägare.

Hur som helst så är det Simones födelsedag på torsdag, visste ni att det förra året snöade på hennes födelsedag?
Undra om vi slår rekordet iår.
Själv verkar jag tycka att det fortfarande är sommar eftersom jag var ute i bara tjocktröja (alltså utan jacka) idag.
JÄTTE smart.
Jag har iaf beställt en av hennes födelsedagspresenter.


Katten tyckte inte att det var lika kul att leka idag.
Rätt åt honom eftersom han fick mig att ramla ner från sängen rakt på ryggen/nacken, ja det var jätte skönt verkligen.
Så skulle minsann aldrig Jocke göra!
Nej det skulle han inte.

Svar ja humorn är på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0