2torsk10

Kul att jag fortfarande är hungrig...
Mamma påstår att det finns Billys pizza i frysen men jag betvivlar det.
Sverige vann handbollen idag och mer blir det imorgon, du som jag är ska jag och hämta fotbollsbiljetter den tiden, så jag får spela n, men då får jag ju iaf inga avbrott mitt i för att boxen lägger av, om nu boxen väljer att fungera under inspelningen.
Om ni undrar vad jag har lärt mig idag så är det att Hannes inte har namnsdag.
Så kul hade jag att jag satt och läste igenom listan med namnsdagar, tror för den delen inte Kate har någon heller.
Dock har Pernilla namnsdag 31 Maj.
Maaaat



Bilden passar faktiskt för jag hörde från Tommy Palm idag, vilket var jävligt länge sen.
Han jobbar fortfarande kvar på gården. Good for him!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0