Jag orkar inte skriva.
Har ingenting att säga.
Besöket av Pappa-Håkan var ju sådär.
Det fick mig att få lätt panik och val som jag inte vet hur jag ska hantera.
Imorgon är det första dagen i skolan, nej jag har inga böcker förutom 2 lexikon från 60talet, great alltså bara hippie ord i.
För att göra saken bättre KANSKE jag ska opereras på onsdag, vet dock inte när, var eller hur.
Så imorgon ska jag ringa min tandläkare se om de har några svar.
Men det blir ju party om jag ska opereras på onsdag och kommer till träningen utan att kunna prata och måste ligga ner pga av att jag är high on drugs.
Jag vill vara high on life.

Jag ber om ursäkt redan nu för att jag kommer skrämma slag på barnen på onsdag <3



Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Kate

Det kommer gå bra :) Logga in på facebook ikväll. Spännande att jag kanske inte kan komma på onsdag helle :p

2010-09-07 @ 09:43:35
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0