Bio med Kate, det ni!

Hastigt inlägg eftersom Kate hotade mig om jag inte skulle skriva, men mitt te är klart sen länge och det är jobbigt om det blir kallt.

Igår var jag och kollade på Södertörnshögskola, sen försökte jag köpa ett busskort men fick gå till 3 olika ställen.
Efter det åkte jag till Kate och var där ett tag, och hennes mamma föreslog att jag skulle få följa med till Stjärnhov till Kates mormor och sen åka och hälsa på Kates mormors lillasyster! Fett awesome.

Vi var på bion onädigt tidigt, som alltid när man förhandsbokar, kom in på bion och vissa var helt virriga och gick ivägen och bråka om platser och skrattade som tjejer.
Vi såg Grown Ups och det var faktiskt jättebra :)
så den kanske man ser igen, dock inte på bio.

Sen åkte vi hem och skulle sova och vi lyckades vara så tysta att hennes mamma trodde att vi aldrig hade kommit hem.
Själv trodde jag att hon lurade oss till att tro att hon skulle sopva när vi kom hem, bara för att släcka ner, göma sig och skrämma oss när vi kom in.

Tandfen finns.


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, haft en bra dag? :)

2010-09-04 @ 22:52:43
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0