Dagen

Idag ca 16:00 fick jag en KRAM av Stephanie.
Inte nog med det det var hon som tom ordagrant bad om kramen!
Jag blev fett glad.
<3 Steffi just nu.
Tur det för jag saknar Kate.
Och nu ska hon åka till Skåne.
Just.
Hoppas de får roligt iaf.


Typ enda bilden jag har på Steffi, hon nr 4 där närmast.

Har faktiskt en till kul bild bara för att jag är arg tjej.


Där är hon igen, nr 4 fortfarande.
Ja hon som är påväg att gå ifrån bilden, något hon har lärt sig av sin dåvarande tränare förmodligen, som brukar göra liknande grej på gruppfoton.



Vet inte vad det är men det är något med den här bilden på Louise som är så rolig.
Men jag är konstig jag vet.

Jag har fått det svart på vitt idag.
Men true story jag gillar dig inte så mycket heller, inte alls faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0