För vi ska dö för Djurgården, för fotbollen, hockeyn och handbollen

Jag är väldigt glad idag, trots att jag inte har koll på livet, inte verkar få åka till Kiruna iår heller eller verkar komma in på Stockholms Universitet. Men det går ändå.
Jag och Simone smider planer, vilket är jävligt roligt, det händer ju inte fota att vi kommer överens om något och gör saker tillsammans, förutom när det är impulsgrejer som ja oftast är Simones panikidéer.
Louise och jag ska bli hesa som vanligt 3 Oktober, och jag kommer nog iaf bli det eftersom planerna är att åka och titta på 02orna när de spelar och skrika lite där innan.
Sen ska jag och Louise på Djurgården - AIK, första derbyt i Globen.
26 September ska vi på Djurgårdens handbolls första hemmamatch för säsongen.
Det går bra nu.
Så hoppas vi att det går bra på DM i helgen.
Imorgon måste jag tyvärr ta mig i kragen och göra viktiga saker, sånt är trist men måste göras.
För på fredag ska jag och Kate på bio :D









Den stora frågan är om alla är galna eller om det rä jag som gör så alla ser crazy ut på kort.
Btw jag måste ha en Swithiodtröja innan nästa helg, vill inte låna en från förret igen.

Kommentarer
Postat av: Kate

Visste du att en tidigare Djurgårdsspelare i handboll spelar i min farbros lag? Mhm, he does.

2010-09-02 @ 10:11:32
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0