GästbloggarN

Idag (igår) gästbloggade jag som sagt hos Kate.
Djupt inlägg där.
Vi ska förresten på bio på fredag!
Sen ska jag på handboll, finally, på lördag. Någon som känner sig manade att se Hammarby krossas även i handboll?

Imorse på Vakna med the voice failade Josefine skapligt... Hon berättade i direktsänd tv att föräldrarna skulle åka ut i dagens avsnitt av fångarna på fortet --'

Idag har jag som sagt varit jätte nostalgisk, så nostalgisk att jag läste hela min och Michis "dagbok" vi skrev en helg till Simon för 3 år sen, som jag hittade på datorn.
Jävligt mycket skratt och frågor och funderingar som kom upp.
- Okej att prata i sömnen men att bestämma att man ska döpa sin häst till häftstift Michis?
- Tänk att vi så ogärna ville rida den helgen, nu skulle jag ge mycket för att få se Steven en gång till och rida på de fina omgivningarna som omgav oss varenda dag. Och JA Steven var en häst, vi ville inte rida på hästar. Got it?
-  Det med att plugga och läsa TraktorPower samtidigt verkade som en bra kombination? Värt att fortsätta med
- "Hej nu ska jag läsa igenom vad Jennifer har skrivit, sen ska vi gå och duscha" - Michis, skulle ni ens kunna förstå det utan att tro att hoppsan hejsan de är lesbiska? Där duschade varenda männsika med varandra. Typ. Men nej inte i precis samma dusch.
- När man har druckit upp 3 1,5 liter Cola på två dagar och ätit upp all mat så känner man att man lever, men jag har faktiskt antecknat att vi åt varsitt äpple den helgen också!
- Och VARFÖR jag upprepar VARFÖR väckte jag Michis 06:00 på hennes 16årsdag?

Jag var inte stark, för ensam är stark.

GE MIG EN ÖL (8)

Jennifer Michis  Together forever & ever 

Så avslutades dagboken.
14 sidor lång var den.
Andra mycket äldre bilder än de här som bara är 3 år gamla.

Dags att sova nu innan jag blir för deprimerad.

Så är det snart handbollsträning och skratt med Kate så man blir glad :)

Ni får faktiskt en sista sak.

It's one of our songs


Kommentarer
Postat av: Kate

sensitive

2010-09-01 @ 20:32:10
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0