Helgen S(o)M gått

Fredagen, träning med nya friska tag, och ja lite imponerad är jag men det måste komma mer.
Sen vad jag Linn, Erik, Sofie och Johanna på bio och såg Toy Story 3 3D :D
Kul som fan, lite fult att jag dog av skratt den här gången.
Efter bion var jag jätte hes, hur hände det liksom?
Polisen åkte på SM, och regerade vad annars?

Tidig morgon med rätt bra röst styrdes stegen mot den ensamma Västertorpshallen, där jag tillslut fick lite sällskap, som av någon anledning fastnar alla vid avbytar "bänken" och har någon slags lördagsfika, en sitter och pratar och pratar och pratar och alla lyssnar utan att tänka på vad man håller på med.
Men det styrdes upp och alla fyra fick någon gång sin vilja igenom och sen spelade vi match med killarna och jag är övertygad om att det bästa laget vann.
Lite mer träning gnäll och gråtande på det.
Sen var det Gauthiod - Tyresö.
Och jag är jätte ledsen att jag blev släpad därifrån, jag tar på mig den förlusten.
Väl hemma igen sov jag tills strax efter 3.
Var tillslut fördig att åka till Årsta på 50års fest.
Vi alla hade jävligt roligt!
Blev även därifrån släpad från handboll och ledsen igen.
Linn var glad i sin lilla taxi när hon kom.
Jag hade knappt någon röst kvar så Linn pratade tills jag somnade.

Idag har jag gjort ett halvdant val, sovit, letat vinterjacka och sörjt över min röst.
Kan inte göra något jag tycker är kul.

Men jag fick träffa de två roligaste handbollskillar jag vet i helgen!
Det var inte igår, eller iaf inte sen jag såg Markus, och nej för alla som undrade så blev det aldrig någon Ultimat boul.
Och han är nu fotbollsmålvakt.
Lite bitter blev jag dock att han inte skickade sina galningar till Swithiod.
De hade passat in.

Jag har förresten fixat plattsättare och elektriker i helgen.
Så den nya planen är: rörmokare från Klimatrör, Patrik som plattsättare och Markus som elektriker.
awesome ellerhur?



Och förresten fråga mig om ett tag så kanske jag vant mig vid de nya overallerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0