Jag tyckte iaf att den här onsdagen var värd :)

Eller är det lördag?...
Vissa blir ju förvirrade.

Kate studsade upp 06:45, detta med en väckarklocka som typ viskar pst vakna i en som vi känners tonläge, alltså är det märkligt att hon vaknar och studsar upp.
Visst är det lite väl häftigt när man blir väckt av att någon ringer så man får B.Y.O.B på högsta volym i örat, men man måste ju ha en väckarklockssignal och väsnas.
Anywho kom ifrån ämnet.

Vi gick upp och gjorde oss iordning så gott vi kunde, och pratade med våra väldigt bra indoor small voises.
För att sen 07:57 ta bussen för att åka till Eriksdalshallen.
Väl där fick vi ett väldigt glatt välkomnande.
Polisen-Hammarby, tyvärr förlorade dem.
Sen såg vi svikarN som spelade match efteråt, pinsam tjej men jag blev osäker på om de verkligen vann... Kan iof kolla upp saken. Hammarby vann... Jag var jätte trött okej?
Dessutom typ BK Bitter, men iaf.
Matchen efter den ska vi inte nämna, de hade tagit med busschauffören som förstamålvakt.

Sen vandrade vi till Sprallenhallen, m det är ju typ... trevligt?
Där spelade AIK-Tyresö, två märkliga lag.

Sen var det tillslut Dags för Polisen-Westermalm, Westermalm hade 95or med sig, och målisen hade tur, deras första målvakt fick röttkort.
Polisen vann matchen så allt var frid och fröjd.
Efter det blev det sorgligt för det var dags att ta farväl av Kate som hade lite lätt beslutsångest, men hon bestämde sig för att gå och Pernilla ringde och frågade om jag ville umgås några timmar innan nästa match.
Så vi följde Kate sen gick vi och fikade på ett jätte gulligt fik, och såg Alexander Bard.
Där åt vi varsin macka och delade på en kardemummabulle :)
Sen gick vi och köpte ett par stövlar åt henne, ett par korta vida saker.
Sen mössa, vantar och två linnen på hemlig destiantion.
Sen gick vi och leta böcker och ett block åt Louise, så köpte jag en bok åt Pernilla som hon ville ha.
Sen traska vi tillbaka till matchen.

Matchen som fick mig och många andra att gråta, finns så mycket att säga om saken, men när Julia har fått 12 ton över sig så hon inte kan andas och bara gråter så känns det som hon fått straff nog, men nej vi ger henne 2 minuter, HON KANSKE BEHÖVDE VILA?!, sen blev Louise strypt och nerbrottad så många gånger utan någon reaktion från dommarna att hon bara skrattade tillslut.
Hon kunde mördat efter matchen.
Sen när hon katcha upp med mig på bussen var hon lugn men ja, hon skulle klaga hos Felix som inte finns.

Sen Pizzanight.

Nu ska jag sova, för jag är fett trött och glad.
Ska se om jag vaknar i tid för Louise match imorgon, annars åker jag till dem senare :)

Godnatten!


Kommentarer
Postat av: Misha

Yeah! Kul att få veta vad du och släkten gör :D

2010-09-06 @ 00:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0