Kalla mig överdivarN

Jaha helgen var över sen länge, onsdag är väl egentligen veckans roligaste dag, iof kommer morgondagen vara totally AWESOME.
Åh jag vill typ gråta när jag tänker på det.

Hur som helst, gick ju och la mig jätte tidigt i lördags men vaknade ändå sent, så jag åt lite mat och titta på handboll för att sen åka till mormor och hälsa på.
Sen smsa Hjortenbo mitt i natten och sa att jag kunde komma över.
Sagt och gjort, och vi gjrode precis som jag brukar, la ut alla matchtröjor över ENA vardagsrumsgolvet, lekte byteshandel och försökte få folk i säng.
Ola stod iaf för underhållningen, han ville verkligen inte gå och lägga sig så han försökte övertyga Mia att han minsann skulle se DIFs resultat han fick ett bestämt "äh det kan du läsa i tidningen", sen kom han till vardagsrummet vi var i och sa åååhhh! tröjor! Får jag hjälpa till?! "NEJ!" Gå och lägg dig Ola! Varpå han smet tillbaka till andra vardagsrummet med teven.
Det blev väldigt tyst tillslut så jag tror de tre musketörerna kom i säng tillslut.
Jag gick med mig tröjor hem och inloggningsuppgifter till internet, och fler besvarade frågor.
Pretty nöjd alltså.



note to folk som ger Adam mat: Sluta, han får stanna i växten ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0