Trött tjej

Studsade upp vid 7. Tro vad ni vill. Tränade 2 timmar lämnade kvarglömda vatteflaskor sen var jag hos Kate innan lunch. Vi åkte sen till sovande kattungar för att sen joinas av Sandra. Sen åkte vi till Max, stort misstag till en början. Det tog så lång tid att vi funderade på att gå innan vi fått våran mat. Men jag var så hungrig att vi snällt väntade. Gott som fan och jag ville kräkas efteråt. Sen skulle vi tillbaka till katterna och blev inte direkt hjälpta av att Hjortenbo ringde och pratade i en kvart.. Pratsugen kille. Katterna var vi hos tills det blev mörkt och jag höll på att somna flera gånger. Sen lämna jag Kate och åkte hem. Då tyckte Simone att jag skulle följa med ut. Så jag bytte om och la mig i soffan och sov tills hon väckte mig. Så nu är jag påväg. Lätt ovärt och kommer däcka när jag kommer hem. Förhoppningsvis inte innan.. Så vi får se hur familjemötet på Johannisdal går imorgon. Har ju inte direkt ätit massor idag. Kate har redan däckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0